Kui must toon on seni sümboliseerinud elegantsi, salapära ja ajatust, siis essence on otsustanud anda sellele uue elu – ja uue värvi. Uus trendiväljaanne „PINK is the new BLACK“ kutsub meid julgelt katsetama värvimuutva meigiga, mis lisab igapäevasesse ilurutiini üllatusi ja isikupära.
Must jääb küll alati klassikaks, kuid mõnikord vajame midagi mängulisemat, elavamat ja eneseväljendust toetavat. Roosa, mis sünnib just sinu nahal, muutubki nüüd uueks mustaks!
Värvimuutus kui ilu uus dimensioon
Uus essence’i kollektsioon on üles ehitatud värvimuutevatele toodetele, mille saladus peitub tehnoloogias: mustad koostised reageerivad kas keha pH-väärtusele või soojusele. See tähendab, et iga lõpptulemus on ainulaadne – just sinu naha või huulte toonist, temperatuurist ja olekust sõltuv.
Näiteks võivad mustad huulepulgad muutuda huultel imekauniks roosaks, samas kui põsepunad loovad nahaga kokku puutudes maheda ja loomuliku jume. Isegi meigitarvikud, nagu pintsel või svamm, ei jää muutusest puutumata – temperatuurimuutuse mõjul vahetavad need mänglevalt värvi, mustast roosaks ja tagasi.
Ilu, mis liigub koos sinuga
Trendikollektsioon ei piirdu ainult näo- ja huuletoodetega. Ka maniküür saab täiesti uue mõõtme. Click & Go kunstküüned ja küünekleebised, mis vahetavad värvi vastavalt temperatuurile, loovad isikupärase ja vaheldusrikka välimuse, mis tõmbab pilke nii tööpäeval kui piduõhtul.
Disainikeel on samuti läbimõeldud ja pilkupüüdev – näiteks teemantkujuline huule- ja põsepalsam on nii praktiline kui ka efektne ilutoode, mida tahaks kaasas kanda igas kotis.
Mängulisus, mida vajame
„PINK is the new BLACK“ ei ole lihtsalt järjekordne kollektsioon – see on kutse mängule. Kutse lubada endale midagi ootamatut, vahetut ja isiklikku. Värvimuutus ei tähenda ainult meigi välimuse muutumist – see on meeleolu muutus, väikene rõõm igas päevas.
Seda kollektsiooni iseloomustab unikaalsus, isiklikkus ja loomingulisus. Iga toode töötab just sinu peal omamoodi – see ei ole enam pelgalt „üks toon kõigile“, vaid dünaamiline kooskõla sinu keha ja meeleoluga.
Roosa ei ole enam pelgalt armas või naiselik. essence’i uus kollektsioon tõestab, et roosa võib olla ka üllatav, julge ja dünaamiline – tõepoolest, roosa on uus must. Kas sina oled valmis värvivahetuseks?
Kes on essence?
essence on armastatud Saksamaa kosmeetikabränd, mis kuulub ettevõttele cosnova GmbH. Brändi filosoofia keskmes on kvaliteetsed, julmusevabad ja taskukohased ilutooted, mis on loodud noorusliku energia ja eneseväljenduse toetamiseks. essence usub, et ilu peaks olema kõigile kättesaadav – ilma kompromissideta kvaliteedis või trendikuses. Kõik essence’i tooted on 100% looma- ja veganisõbralikud, ilma igasuguste kahjulike koostisosadeta. Tegu on brändiga, mis ei võta end liiga tõsiselt, kuid on tõsiselt hea – nii stiili, koostise kui ka innovatsiooni poolest.
Allikas: Digituul via Buller Meedia Pilt: Pixabay
